Marynarska poducha dla malucha - 25. Finał WOŚP

, , 6 comments

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra już 25. raz. W tym roku postanowiłam włączyć się do akcji trochę inaczej niż do tej pory, więc uszyłam poduchę, którą możecie wylicytować na aukcji Allegro Charytatywni. Okazja jest wyjątkowa, bo można wesprzeć WOŚP i jednocześnie zgarnąć dla siebie albo dla dziecka poduchę! (Dziecko może być cudze;)

Zachęcam do licytacji - poducha jest jedyna i niepowtarzalna - powstał tylko jeden, unikatowy egzemplarz.

Aukcja już dostępna pod tym linkiem:


Szczegóły techniczne w opisie aukcji. Poducha 43cm x 43cm w komplecie z wypełnieniem. Tył uszyty z cudownego pluszu minky - nic, tylko przytulać i głaskać! :)

Dla bardziej wtajemniczonych szyciowo czytelników kilka detali. Wykorzystałam niezwykle popularny ostatnio, aczkolwiek bardzo klasyczny, economy block (zwany też kwadratem w kwadracie). Szyło się super, być może dlatego, że pierwszy raz od dawna mogłam to zrobić nie spiesząc się nigdzie. I nawet obyło się bez prucia;) Upolowałam kiedyś kawałeczek tkaniny w urocze statki i pomysł jakoś sam pojawił w głowie. Front poduszki wypikowałam wzdłuż szwów, ale też w szwie, tam, gdzie łączy się 16 kwadratów czyli 16 economy block'ów. Tył wykonałam nieco inną techniką niż do tej pory, mianowicie plusz minky + zamek kryty + wypustka. Bardzo wdzięczne rozwiązanie, bo zamek nie uwiera, gdy chcemy się przytulać do pluszowej strony poduszki:)

6 komentarzy:

  1. Śliczna poducha! Na pewno sprawi wiele czułych chwil hojnemu nabywcy
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taki jest właśnie plan;) Sama wiesz najlepiej, bo swoją super poduchę na WOŚP też dopieściłaś:) Pozdrawiam, J

      Usuń
  2. Świetny pomysł, poduszka jest rewelacyjna.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poduszka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń